شیمی ساختمان تولید کننده برتر انواع افزودنی های بتن می باشد. محصولات ما در زمینه روان کننده بتن و فوق روان کننده بتن دارای نشان استاندارد اجباری ملی است. شماره استاندارد اجباری ملی برای این محصولات 2930 می باشد. محصولات ما را با نشان شیمی ساختمان خریداری نمایید. شرکت شیمی ساختمان با نزدیک به نیم قرن تجربه مفتخر به دریافت گواهینامه های ایزو متعددی شده است. ISO9001 – ISO14001 – OHSAS 18001 از گواهینامه های بین المللی ماست.

 

روان کننده بتن

فوق روان کننده بتن شیمی ساختمان

فرکوپلاست P10N

فرکوپلاست P10N یک افزودنی برای تولید بتن فوق روان با مقاومت بالا است. P10N یک افزودنی فوق روان کننده بتن نسل جدید بر پایه تکنولوژی پلی کربوکسیلات اتر است. از این محصول برای ساخت بتن با بیشترین کاهش آب استفاده می شود. استفاده از P10N باعث کسب مقاومت بالا در سنین اولیه بتن و حفظ اسلامپ در زمان کوتاه می شود. این محصول قابلیت کاهش آب مخلوطی بتن تا 40% با اسلامپ ثابت را دارد. همین ویژگی باعث افزایش مقاومت فشاری بتن در سنین اولیه و نهایی می شود. همچنین دوام بتن بتن افزایش می یابد.

فرکوپلاست P100

فرکوپلاست P100 یک فوق روانساز بتن با توانایی کسب مقاومت بالا در سنین اولیه است. این فوق روان کننده بتن بر پایه نسل دوم کوپلیمر های پلی کربوکسیلیک اسید تمی باشد. این محصول در تولید قطعات پیش ساخته و پیش تنیده مورد استفاده است. ساختمان مولکولی این محصول به گونه ای است که مقاومت بالایی در سنین اولیه بتن کسب می کند. و در شرایط دمای محیط دارای بالاترین بازدهی است.

فرکوپلاست P10NS

فرکوپلاست P10NS یک افزودنی جهت تولید بتن فوق روان با مقاومت مطلوب است. P10NS یک افزودنی فوق روانساز بتن نسل جدید بر پایه پلی کربوکسیلات اتر می باشد. این محصول برای تولید بتن با کاهش آب مناسب است. استفاده از این افزودنی باعث بالا رفتن مقاومت بتن در سنین اولیه، با حفظ اسلامپ در زمان کوتاه می شود. این فوق روان کننده بتن ، قادر به کاهش آب اختلاط بتن تا 35% را با اسلامپ ثابت دارد.

فرکوپلاست P9N

فرکوپلاست P9N یک افزودنی برای تولید بتن فوق روان با مقاومت بالا است. این محصول یک افزودنی فوق روان کننده بتن نسل جدید بر پایه پلی کربوکسیلات اتر است. برای ساخت بتن با بیشترین کاهش آب و کسب مقاومت بالا در سنین اولیه، با حفظ اسلامپ در زمان کوتاه می توانید از فرکوپلاست P9N استفاده کنید. این محصول نیز قابلیت کاهش آب مخلوطی در بتن را تا 30% دارد. البته این کاهش آب با اسلامپ ثابت است. همین مساله باعث افزایش مقاومت فشاری بتن در سنین اولیه و نهایی شده و دوام بتن نیز افزایش می یابد.

فرکوپلاست PS1

فرکوپلاست PS1 یک فوق روان کننده بتن با مقاومت بالا است. از PS1 می توان برای تولید قطعات پیش ساخته بتنی استفاده کرد. این محصول بر پایه تکنولوژی پلی کربوکسیلات اتر می باشد.

فرکوپلاست M20

فرکوپلاست M20 یک افزودنی  فوق کاهنده آب و فوق روان کننده بتن است. این محصول به عنوان افزودنی کاهش دهنده آب و فوق روان کننده قوی بتن استفاده می شود.، M20 را می توان برای تولید بتن های روان با کارایی بالا با حداقل نسبت آب به سیمان استفاده کرد. استفاده از این محصول باعث با حفظ اسلامپ برای زمان کوتاه می شود.

با استفاده از M20 می توان آب اختلاط بتن را تا 25% کاهش داد. استفاده از M20 باعث افزایش مقاومت فشاری در سنین اولیه و نهایی و همچنین دوام بتن می شود. M20 یک عامل موثر در پخش ذرات سیمان، خاکستر بادی و میکروسیلیس می باشد. همچنین باعث جلوگیری از تمایل جذب و توده ای شدن آنها می شود. استفاده از M20 باعث چخش همگن خمیر سیمان در مخلوط می شود. استفاده از M20 باعث آزاد شدن آب محصور شده در بین ذرات می شود. این عمل سطح موثر سیمان در عمل هیدراسیون را افزایش می دهد.

فرکومنت N60

فرکومنت N60 یک افزودنی فوق روان کننده بتن و  فوق کاهنده آب بتن است. این محصول قادر به کاهش آب اختلاط بتن تا 20% است. همچنین این محصول بدون کلراید و سایر ترکیبات خورنده می باشد.

فوق روان کننده دیرگیر بتن

فرکوپلاست FARCO PLAST P10-3R

فرکوپلاست P10-3R یک فوق روان کننده قوی بتن با خواص حفظ اسلامپ است. این محصول بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده است. این محصول دارای خاصیت حفظ اسلامپ بتن در زمان طولانی است.

فرکوپلاست P100-3R

فرکوپلاست P100-3R یک فوق روانساز بتن قوی با خواص حفظ کارایی جهت تولید بتن توانمند است. این محصول بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده تلید شده است.

فرکوپلاست PS10

فرکوپلاست PS10 یک فوق روان کننده قوی بتن با خواص حفظ اسلامپ بالاست. PS10 یم فوق روان کننده نسل سوم بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده می باشد. PS10 خاصیت حفظ اسلامپ بتن در زمان طولانی و تاخیری 1 تا 6 ساعت را دارد.

فرکوپلاست PS10M

فرکوپلاست PS10M یک فوق روان کننده بتن قوی با خواص حفظ اسلامپ می باشد. این محصول بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده تولید شده است.

فرکوپلاست PR

فرکوپلاست PR یک فوق روان کننده بتن قوی است که خاصیت حفظ اسلامپ بالا دارد. PR یک فوق روان کننده نسل سوم بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده است. این محصول شیمی ساختمان با خواص حفظ اسلامپ بتن در زمان طولانی و تاخیری 2 تا 6 ساعت تولید شده است.

فرکوپلاست P9-3R

فرکوپلاست P9-3R، فوق روانساز بتن قوی  با خاصیت حفظ اسلامپ مطلوب است. این محصول شیمی ساختمان فوق روان کننده نسل سوم بر پایه پلی کربوکسیلات های اصلاح شده است. این محصول خاصیت حفظ اسلامپ بتن در زمان 45 دقیقه را دارد.

فرکوپلاست M20R

فرکوپلاست M20R فوق روان کننده بتن قوی با خواص حفظ اسلامپ است. این محصول شیمی ساختمان فوق کاهنده آب نیز می باشد. M20R دارای خاصیت دیرگیری است. بنابراین از این محصول می توان برای تولید بتن های روان با کارایی بالا و حفظ اسلامپ در شرایط محیطی گرم و حمل بتن در زمان طولانی استفاده کرد. M20R بر پایه پلی نفتالین سولفونات اصلاح شده تولید شده است. این محصول قادر به کاهش آب اختلاط بتن تا 25% با اسلامپ ثابت است. همین ویژگی باعث افزایش مقاومت فشاری و همچنین دوام بتن می شود.

فرکومنت M60

فرکومنت M60 یک افزودنی فوق روان کننده بتن است. این محصول همچنین فوق کاهنده آب بتن با خواص دیرگیری است. M60 جزو افزودنی های بتن شیمی ساختمان است که توانایی کاهش آب اختلاط بتن تا 20% را دارد. به خاطر ساختار مولکولی محصول، باعث حفظ کارایی بتن در زان های طولانی می شود. این محصول برای تن ریزی های حجیم مناسب است.

روان کننده بتن

فرکومنت N50

فرکومنت N50 یک افزودنی روان کننده بتن و کاهنده آب بتن است. N50 یک روانساز بتن بر پایه لیگنوسولفونات است. از این محصول برای بتن ریزی در شرایط آب و هوای معتدل با حفظ اسلامپ در زمان محدود استفاده می شود. روان کننده بتن شیمی ساختمان قابلیت کاهش آب اختلاط به میزان حداقل 5% را دارد. از این محصول برای ساخت بتن با اسلامپ یکسان استفاده می شود. استفاده از این محصول، باعث کاهش نفوذپذیری و جمع شدگی و افزایش مقاومت فشاری بتن می شود. استفاده از N50 باعث می شود بدون افزایش میزان آب بتن ، روانی بتن افزایش یابد. با استفاده از یان محصول علیرغم کاهش مصرف آب اختلاط بتن ، روانی بتن نیز افزایش می یابد

روان کننده دیرگیر بتن

یک از افزودنی های بتن مورد استفاده، روان کننده دیرگیر بتن است. شیمی ساختمان دو محصول زیر را برای این منظور تولید کرده است.

فرکومنت R50

فرکومنت R50 یک افزودنی روان کننده دیرگیر بتن با خواص حفظ اسلامپ در هوای گرم است. فرکومنت N50 یک کاهنده آب بر پایه لیگنو سولفونات اصلاح شده است. این محصول برای بتن ریزی با خواص حفظ اسلامپ در زمان طولانی طراحی و تولید شده است. R50 توانایی کاهش آب اختلاط به میزان حداقل 5% را دارد. از این افزودنی برای ساخت بتن با اسلامپ یکسان استفاده می شود. با استفاده از این محصول می توان نفوذپذیری بتن را کاهش داد. همچنین جمع شدگی و افزایش مقاومت فشاری بتن را در پی دارد.

فرکومنت M50

فرکومنت M50 یک افزودنی کاهنده آب است. این محصول شیمی ساختمان روان کننده بتن با خواص دیر گیری است. M50 بر پایه لیگنو سولفونات تولید شده است. M50 برای بتن ریزی در آب و هوای گرم با حمل طولانی و حفظ اسلامپ در طول زمان مناسب است. این محصول توانایی کاهش آب اختلاط به میزان حداقل 5% را دارد. از M50 برای ساخت بتن با اسلامپ یکسان استفاده می شود. نتیجه استفاده از M50 کاهش نفوذپذیری و جمع شدگی و  افزایش مقاومت فشاری بتن است.

افزودنی دیر گیر بتن

فرکومنت 1000

فرکومنت 1000 یک افزودنی دیرگیر کننده بتن است. البته این محصول به طور ضعیفی خاصیت روان کنندگی بتن را نیز دارد. این محصول باعث تاخیر کنترل شده درگیرش ملات و بتن و جلوگیری از سفت شدگی می شود. بنابراین از آن می توان برای سهولت در بتن ریزی و پرداخت استفاده کرد.

افزودنی زودگیر بتن پودری و مایع

افزودنی زودگیر بتن به صورت پودری و مایع تولید می شود.

پودر زودگیر بتن فرکوکریت AF

فرکوکریت  یک AF زودگیر پودری بتن برای شاتکریت به روش خشک است. این محصول بدون کراید و فاقد قلیا است. زودگیر پودری بتن AF برای تسریع درگیرش شاتکریت به روش خشک طراحی و تولید شده است. با تغییر میزان استفاده AF می توان زمان گیرش و زمان سخت شدن را کنترل کرد.

زودگیر بتن پودری فرکوکریت P1

فرکوکریت P1 یک زودگیر بتن پودری جهت شاتکریت به روش خشک است. این محصول بدون کراید، طراحی شده است. P1 برای تسریع درگیرش شاتکریت به روش خشک مناسب است.

زودگیر مایع بتن فرکوکریت L1

فرکوکریت L1 یک زودگیر مایع بتن جهت شاتکریت به روش تر است. این محصول با عملکرد قوی، برای کسب مقاومت های اولیه و نهایی بالا فرموله شده است.

ضد یخ و زود گیر بتن (بدون کراید)

فرکوفریز یک ضد یخ بتن و زودگیر بتن شیمی ساختمان است. این محصول بدون کلراید است. این محصول شیمیایی باعث بالا رفتن روند عمل هیدراسیون سیمان می شود.

افزودنی زودگیر کننده بتن و زود سخت شونده

فرکومنت HA یک افزودنی زودگیر کننده و زود سخت شونده بتن است. این محصول بدون کلراید است. از این محصول می توان برای بتن های مسلح و ملات ها و گروت های سیمانی (خاصیت ضد خورندگی ملزومات فلزی) استفاده کرد. HA یک افزودنی مناسب برای تسریع زمان گیرش بتن است. استفاده از این محصول باعث بهبود کسب مقاومتهای اولیه و نهایی در ترکیبات سیمانی می شود.

عملکرد HA به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله میزان مصرف افزودنی ، نحوه اختلاط ، دمای بتن و محیط، شرایط عمل آوری نسبت آب به سیمان و همچنین نوع سیمان.

افزودنی حباب هواساز بتن

فرسیزال ایر یک افزودنی حباب هواساز بتن است. فرسیزال محلول در آب بوده و بدون کلراید است. از این محصول برای تولید حباب های هوای میکرونیزه پایدار در مخلوط بتن و ملات استفاده می شود.  استفاده از فرسیزال ایر باعث افزایش دوام بتن در برابر سیکل های یخ و ذوب می شود. همچنین این محصول باعث بهبود کارایی و کاهش آب انداختگی بتن می شود.

افزودنی کاهنده آب بتن

شیمی ساختمان دو محصول کاهنده آب بتن را تولید کرده است. فرکومنت APL یک آب بندکننده بتن و ملات بصورت مایع (پارسیکا) می باشد. این محصول بر پایه لیگنو سولفونات با خواص روان کنندگی است. افزودنی دیگر ، فرکومنت AP است که یک ضد آب کننده بتن و ملات بصورت پودر یا  مایع (پارسیکا) می باشد.

سایر افزودنی های بتن شیمی ساختمان

فرکوفرم |روغن قالب بتن با خواص رهاسازی قوی

فرکوفوم یم محصول شیمی ساختمان به عنوان روغن قالب بتن است. این محصول خاصیت رهاسازی قوی را دارد. این محصول بر پایه روغنهای معدنی ، افزودنیهای جدا کننده و حلال های آلی ساخته شده است. روغن قالب بتن فرکوفوم برای جداسازی بتن از سطوح قالبهای فلزی، چوبی ، پلیمری بسیار مناسب است. واکنش انجام شده افزودنیهای موجود در فرکوفرم بر روی سطح قالب در تماس با سیمان باعث ایجاد خاصیت ضد کفی می شود. این مساله باعث جلوگیری از حبس هوا در بحد فاصل بتن و قالب می شود.

غشاء محافظ برای جلوگیری از تبخیر آب بتن و ملات تازه

فرکوکیور HR-WB یک افزودنی برای پوشش سطح تازه بتن است. این محصول در نوع HR و WB تولید می شود.

  • فرکو کیور WB برپایه رزین معلق درآب است.
  • فرکو کیورHR برپایه رزین های هیدروکربنی است.

هر دو نوع فرکوکیور با غلظت پایین به عنوان پوشش بر روی سطح بتن تازه استفاده می شود. این پوشش برای جلوگیری از تبخیر آب بتن و بهینه نمودن هیدراسیون سیمان است. فرکوکیور WB و HR در دو رنگ سفید و بیرنگ برای سطوح مختلف با خواص متفاوت استفاده می شود. این محصولات پس از اجرا بر روی سطح بتن تازه در بازه زمان کوتاهی خشک می گردند. پس از خشک شدن یک لیه غیر قابل نفوذ را تشکی می دهند. این لایه باعث حبس رطوبت در داخل بتن و لوله های مویین می شود.

افزودنی ضد آب کننده بتن

سه محصول فرکوژل F1 و F2 و F3 به عنوان افزودنی بتن ضد آب تولید شده اند.  این محصولات افزودنی اصلاح شده با خواص ضد آب کنندگی بتن است. تولید این محصولات بر پایه فوق روان کننده بتن با میکروسیلیس و افزودنی های آب بند کننده است.

شرکت شیمی ساختمان قدیمی ترین شرکت تولید محصولات شیمی ساختمان می باشد. ما تجربه ای نزدیک به نیم قرن را در زمینه تولید داریم. محصولات ما شامل انواع بتن آماده ، چسب بتن ، افزودنی های بتن ، چسب کاشی و سرامیک، انواع گروت ، ماستیک و نوار واتر استاپ و انواع رنگ و پوشش های صنعتی است. برای سفارش خرید محصولات ما و درخواست همکاری به عنوان نماینده شیمی ساختمان می توانید با شماره 02127427 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که محصول شیمی ساختمان اصل را خریداری نمایید. شرکت های مختلفی با استفاده از عنوان شیمی ساختمان اقدام به تولید محصولات مشابه ما نموده اند.