چسب بتن و مواد آب بندی شیمی ساختمان

 شیمی ساختمان تولید کننده برتر انواع محصولات شیمی ساختمان می باشد. یک دسته از محصولات ما عبارت اند از چسب بتن ، ملات های آب بندی ، ملات تعمیراتی , ملات جهت مقاوم سازی و پوشش های ضد آب کننده به صورت جذبی. در ادامه توضیح مختصری در خصوص این محصولات ارائه می کنیم.

شیمی ساختمان دارای چنوع چسب بتن تولیدی است. هر کدام از این محصولات بر پایه یکی از مواد اپوکسی سالونت فری اصلاح شده، کوپلیمر استایرین بوتادین رابر و پلیمرهای اصلاح شده تولید شده است. این محصولات به عنوان پرایمر و واسطه چسبنده در بتن و ملات ها استفاده می شود.

چسب بتن Sa12

 

پودر کاسماتیک | بتونه کاسماتیک

 پودر کاسماتیک مناسب برای بتونه کردن سطوح بتنی و سیمانی | فرکوتاپ 50

فرکوتاپ 50 ساخته شده بر پایه پودرهای معدنی و مواد روانساز و ضد انقباض که همراه با چسب واسطه SA12 یا SA46  بعنوان بتونه سطوح  سیمانی و بتنی و سنگ قابل استفاده میباشد. فرکوتاپ 50 محصول شرکت شیمی ساختمان است که در بازار به بتونه کاسماتیک و پودر کاسماتیک معروف است.

پودر کاسماتیک , بتونه کاسماتیک

 

انواع کانکس فروشگاهی

آنهایی که به استفاده از کانکس عادت کرده اند خوب میدانند برای فروشگاه هایی مانند نمایشگاه  و فروشگاه سیار بهترین گزینه کانکس فروشگاهی است. کانکس بسیار راحت و با قیمت مناسب متناسب با کاربری شما تهیه میگردد. انواع محافظ ها نظیر سرد کننده ها، سایبان ، حفاظ ایمنی درب و پنجره های کانکس از جمله نکات مثبت استفاده از کانکس برای فروشگاه میباشد. پنجره های قدی و شیشه های ضد سرقت نیز بنا به سفارش مشتری می تواند در کانکس استفاده شود.

نیاز به کانکس های فروشگاهی جهت عرضه  کالا در بازارها و فروشگاه هایی که بصورت فصلی اقدام به ارائه کالا و محصولات می کنند قابل توجه می باشد. زمانی که عرضه کالاها زودتر از موعد آماده سازی فضای فروشگاه انجام می شود، کالاهای مورد نظر را زودتر به مشتریان گرامی عرضه نموده و یا زمانی که امکان ساخت و ساز به صورت سنتی به هر دلیلی امکان پذیر نمی باشد نیز نیاز به سازه ای پیش ساخته مانند کانکس های فروشگاهی بیش از پیش احساس می شود.

کانکس های فروشگاهی را می توان در ابعاد و طرح ها و شکل های متفاوتی با انواع متریال از جمله ورق گالوانیزه، نمای کامپوزیت، کانکس با نمای سایدینگ، کانکس با نمای ساندویچ پانل آماده نمود.

کانتینر چیست

 یکی از محصولات شرکت دپوماشین انواع کانتینر است. انواع کانتینرهایی که تولید می کنیم در ابعاد استاندارد 20 فوت و 40 فوت هستند. کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت استاندارد جهانی هستند. ما همچنین در مجموعه Depomachine کانتینر دست دوم و جدید را خریداری و می فروشیم. با توجه به عمر بسیار بالای محصولات دپوماشین ، شما می توانید پس از رفع نیاز خود ، ظرف خریداری شده را به شرکت دپوماشین فروش دهید.

کانتینر تولید دپوماشین با استانداردهای جهانی تولید مطابقت دارند. شرکت دپوماشین می تواند این محصول را در ابعاد 20 فوت (6 متر) و 40 فوت (12 متر) به شما عزیزان ارائه دهد. ظروف دست دوم این شرکت را می توان در کشورهایی مانند چین ، ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، سنگاپور و چندین کشور دیگر ساخت.

 

کانتینر

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->