شیمی ساختمان تولید کننده برتر انواع محصولات شیمی ساختمان می باشد. یک دسته از محصولات ما عبارت اند از چسب بتن ، ملات های آب بندی ، ملات تعمیراتی , ملات جهت مقاوم سازی و پوشش های ضد آب کننده به صورت جذبی. در ادامه توضیح مختصری در خصوص این محصولات ارائه می کنیم.

شیمی ساختمان دارای چنوع چسب بتن تولیدی است. هر کدام از این محصولات بر پایه یکی از مواد اپوکسی سالونت فری اصلاح شده، کوپلیمر استایرین بوتادین رابر و پلیمرهای اصلاح شده تولید شده است. این محصولات به عنوان پرایمر و واسطه چسبنده در بتن و ملات ها استفاده می شود.

فرکوتاپ  SA46

فرکوتاپ SA46 یک چسب واسطه ، آب بند کننده و اصلاح کننده ملاتها و ترکیبات سیمانی است. این محصول بر پایه کوپلیمر استایرین بوتادین رابر می باشد. SA46 یک ماده مناسب برای ساخت بتن و ملات های اصلاح شده است. SA46 برای بهبود خواص ملات ها همچون مقاومت در برابر نفوذ آب ، یون کلر و  برخی از مواد شیمیایی استفاده می شود.

فرکوتاپ SA12 و SA12F

SA12 یک چسب واسطه بتن و ملات ، آب بندکننده سطوح سیمانی و بتنی است. چسب بتن SA12 بر پایه پلیمر های اصلاح شده می باشد. چسب SA12 جهت ساخت ملات های چسبنده برای سطوح بتن استفاده می شود. همچنین این چسب بعنوان ماده آب بند و واسطه چسبنده قوی برای تعمیرات سطوح بتنی و سیمانی استفاده می شود.

چسب بتن SA12F نسخه به روز تر SA12 است. این محصول یک چسب واسطه بتن و ملات، آب بند کننده سطوح سیمانی و بتنی با خواص انعطاف پذیری بالاست.

چسب بتن Sa12

فرتکس 333

فرتکس 333 یک پرایمر و واسطه چسبنده بین ملات و بتن جدید به قدیم و بتن جدید به فلز در شرایط خشک و مرطوب است. چسب بتن فرتکس 333 یک ماده دو جزئی بر پایه اپوکسی سالونت فری اصلاح شده است.

فرکوتاپ SA6

چسب بتن فرکوتاپ SA6 یک واسطه چسبنده جهت اصلاح ملات های سیمانی است. SA6 برای تعمیرات و نصب سرامیک و سنگ بر روی سطوح بتنی استفاده می شود.

ملات تعمیری شیمی ساختمان

شیمی ساختمان چند ملات تعمیراتی را بر اساس نیاز بازار ساخت و ساز تولید کرده است. در زیر توضیح مختصری از این محصولات می دهیم. برای دیدن اطلاعات کامل کاتالوگ کامل هر محصول را در صفحه مربوطه ببینید.

فرتكس V554

فرتكس V554 یک ملات تعميراتي اصلاح شده پلیمری تک جزئی جهت تعمیر مواضع بتني است. این محصول بر پایه رزین های امولسیون پودری و افزودنی های ضد انقباض ساخته شده است. در تولید این محصول از سیمان اصلاح شده با الیاف نیز استفاده شده است. V554 یک محصول تک جزئی است که برای تعمیر مواضع تخریب شده بتنی استفاده می شود.

فرتكس V2500

فرتكس V2500 یک ملات آماده بصورت دو جزئی برای تعمیر مواضع بتنی است. ملات تعمیراتی V2500 بر پایه رزین های امولسیونی و مواد افزودنی تولید شده است.در تولید این محصول از سیمان و پودر های معدنی استفاده شده است. این محصول بصورت دو جزء A و B جهت تعمیر مواضع تخریب شده و مکانها و محلهای عمیق در سازه های بتنی استفاده می شود.

ملات ترمیمی اپوکسی

محصول فرکوتاپ ( E303 (EP1,2 یک بتونه سه جزئی بر پایه اپوکسی جهت ترمیم و صافکاری سطوح بتنی است. این محصول بر پایه اپوکسی سالونت فری سه جزئی است. ملات ترمیمی اپوکسی E303 دارای خواص ضد انقباض و بدون افت جهت صافکاری و ترمیم سطوح عمودی و سقف است. که در نوع زیر تولید شده است.

فرکوتاپ EP 1 : برای اجرا با ضخامت حدود 3 میلیمتر در هر مرحله مناسب است.

فرکوتاپ EP 2 : برای اجرا با ضخامت حدود 6 میلیمتر در هر مرحله مناسب است.

ملات تعمیری اپوکسی

فرکوتاپ EP300 یک ملات تعمیری اپوکسی سه جزئی است. این محصول به عنوان یک ماده تعمیراتی محافظ و مقاوم استفاده می شود. EP300 ملات بر پایه اپوکسی اصلاح شده سالونت فری سه جزئی است. این محصول دارای خواص ضد انقباضی و بدون افت (تیکسوتروپیک) با مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا می باشد. EP300برای استفاده در سطوح افقی و عمودی و سقف مناسب می باشد. این محصول برای اجرا تا ضخامت 5 سانتیمتر در یک مرحله مناسب است.

پودر و بتونه کاسماتیک شیمی ساختمان

فرکوتاپ 50 یک پودر کاسماتیک مناسب برای بتونه کردن سطوح بتنی و سیمانی است. پودر و بتونه کاسماتیک شیمی ساختمان بر پایه پودر های معدنی و مواد  روانساز و ضد انقباض ساخته شده است. این محصول به همراه  چسب واسطه SA12 یا SA46 بعنوان بتونه سطوح سیمانی و بتنی و سنگ  قابل استفاده میباشد.

الیاف پلیمری بتن

فرکوفایبر PP محصول الیاف پلیمری بر پایه پلی پروپیلن شیمی ساختمان است. این محصول بر پایه پلی پروپیلن ساخته شده است. از الیاف پلیمری بتن برای بهبود خواص بتن و مسلح کردن اندود های سیمانی و گچی استفاده می شود.

مواد آب بندی شیمی ساختمان

مواد آب بندی شیمی ساختمان برای استفاده در جاهای مختلف از جمله سرویس بهداشتی ، سطوح شیب دار و … تولید گردیده است. این محصولات بر پایه رزین های امولسیونی و رزین های مصنوعی با پودرهای معدنی و سیمان معدنی تولید می شود. همچنین در تولید مواد آب بندی از سیمان مخصوص و فیلر های شیمیایی و معدنی میکرونیزه نیز استفاده می شود.

پوشش ضد آب کننده سطوح بتنی

فرکوتاپ 111

فرکوتاپ 111 یک پوشش ضد آب کننده سطوح بتنی سرویس های بهداشتی ، سطوح شیب دار و صاف است. این محصول همچنین برای محوطه های بتنی استفاده می شود. فرکوتاپ 111 دارای خواص الاستیکی بالایی می باشد. این محصول بر پایه رزین های امولسیونی با پودرهای معدنی، سیمان، مواد افزودنی است. که بصورت دو جزئی A و B تولید می شود.

فرکوتاپ 110

فرکوتاپ 110 یک اندود ضد آب کننده سطوح بتنی منابع آب و فاضلاب، سطوح شیب دار ( با استفاده از مش اکریلیک یا بصورت خالص) می باشد. فرکوتاپ 110 یک پوشش ضد آب کننده بر پایه رزین های امولسیونی ، پودر های معدنی ، سیمان و مواد افزودنی است . که بصورت دو جزء (A,B) تولید می گردد.

فرتکس 2000

فرتکس 2000 یک پوشش ضد آب کننده سطوح بتنی با خواص نفوذ پذیری است. فرتکس 2000 بر پایه سیمان مخصوص و فیلر های شیمیایی و معدنی میکرونیزه ساخته شده است. این محصول در اثر واکنش شیمیایی و نفوذ در روزنه ها و حفره های بتن باعث تشکیل کریستال های مقاوم و ضد آب در عمق بتن می شود.

فرکوتاپ 200

فرکوتاپ 200 یک اندود آب بندی امولسیونی است که در رنگهای متنوع تولید می شود. این محصول بر پایه رزین های امولسیونی و مواد کمکی تولید می شود. فرکوتاپ 200 به عنوان پوشش آب بند رنگی جهت سطوح شیب دار، گنبد و قوص های سیمانی و بتنی و دیوارهای گچی استفاده می شود. از این محصول می توان برای بازسازی ایزوگام نیز استفاده کرد.

فرکوتاپ 105

فرکوتاپ 105 ، یک پوشش ضد آب کننده سطوح بتنی سرویس های بهداشتی با خواص الاستیکی است. این محصول به صورت تک جزئی و پودری تولید می شود. فرکوتاپ 105 یم ضد آب کننده بر پایه رزین های مصنوعی است. در تولید این محصول از پودرهای معدنی، سیمان، مواد افزودنی نیز استفاده می شود.

آنی گیر بتن

فرکوپلاگ یک ملات آنی گیر جهت آب بندی و ترمیم مواضع درحال نشت است. انی گیر بتن به نام بتن فوری نیز معروف است.  فرکوپلاگ یک پودر آماده تک جزئی بر پایه سیمان ، انواع افزودنیهای زودگیر، زود سخت شونده و  ضد آب کننده است. این پودر آنی گیر که پس از مخلوط شدن با آب، ملاتی با خواص تندگیری بالا و بدون انقباض تولید می کند. از این ملات می توان برای جلوگیری از نشت آب جاری در محل ترکها و حفره ها استفاده کرد.

ملات برای چسباندن یونولیت و ورق های پلی اورتان

شیمی ساختمان برای چسباندن ورق های سبک پلی استایرن و پلی اورتان نیز محصول تولید کرده است.

فرکوتاپ E300 یک پودر ملات چسبنده برای نصب ورق های سبک پلی استارین (یونولیت) و پلی اورتان است. این یک محصول تک جزئی است. این محصول بر پایه پودرهای معدنی انواع رزین های چسبنده ساخته شده است. فرکوتاپ E300 برای نصب تایل های سبک پلی استارین و پلی اورتان مناسب است. این ورق ها در نمای داخلی و خارجی مورد استفاده هستند.

فرکوتاپ E300A یک پودر ملات چسبنده تک جزئی جهت اندودکاری بر روی ورق های سبک پلی استارین همراه با مش اکریلیک است. این محصول بر پایه پودرهای معدنی انواع رزین های چسبنده و حالت دهنده تولید شده است. از فرکوتاپ E300A برای  اندودکاری بر روی سطح پلی استارین ( پلاستیفوم) همراه با مش اکریلیک استفاده می شود.

آب بند کننده نمای ساختمان

فرسیل 2002 یک آب بند کننده سطوح نما بصورت جذبی است. آب بندکننده نمای ساختمانی فرسیل 2002 بر پایه مواد سیلیکونی ساخته شده است. این محصول بصورت مایع محلول در آب یا بصورت حلالی با خواص جذب به مصالح ساختمانی می باشد. استفاده از فرسیل 2002 بصورت عمقی بدون تشکیل  فیلم و تغییر رنگ است. از این محصول جهت آب بندی سطوح سنگی ، سطوح سیمانی ، سطوح سفالی و سطوح گچی استفاده می شود.

فرسیل FARSEAL 2007 یک آب بند کننده و ضد روغن کننده سطوح بصورت جذبی است. فرسیل 2007 بر پایه مواد سیلیکونی ساخته شده است. این محصول به صورت مایع محلول در آب با خواص جذب به مصالح ساختمانی است. جذب محصول به صورت عمقی و بدون تشکیل فیلم و تغییر رنگ سطح می باشد. از این محصول برای آب بندی و ضد روغن کردن سطوح استفاده می شود.

شرکت شیمی ساختمان قدیمی ترین شرکت تولید محصولات شیمی ساختمان می باشد. ما تجربه ای نزدیک به نیم قرن را در زمینه تولید داریم. محصولات ما شامل انواع چسب بتن ، افزودنی های بتن ، چسب کاشی و سرامیک، انواع گروت ، ماستیک و نوار واتر استاپ و انواع رنگ و پوشش های صنعتی است. برای سفارش خرید محصولات ما و درخواست همکاری به عنوان نماینده شیمی ساختمان می توانید با شماره 02127427 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که محصول شیمی ساختمان اصل را خریداری نمایید.